Trochę odświeżenia czyli nowy Antyperspirant Garnier Neo Soft Flow Diffusion Dry Mist - Mój Hit !

Witajcie kochani! 
Jak wiecie robi się coraz cieplej , a co za tym idzie bardziej się pocimy . Warto , by było poszukać dla  siebie coś co fajnie nas przed tym ochroni , a przy okazji wypielęgnuję  naszą skórę. Dziś moja propozycja i antyperspirant w którym się zakochałam !


Antyperspirant Garnier Neo Soft Flow Diffusion Dry Mist

Opis producenta :

Antyperspirant ma chronić przed potem do 24 h , nie zawiera alkoholu , lecz łagodzący pantenol . Poprzez okrągły aplikator z dziesięcioma dziurkami wydobywa się sucha mgiełka , która pielęgnuje naszą skórę na całej powierzchni pachy . jest dostępny w 4 wariantach zapachowych .



Cena : 
13,49 zł

Pojemność: 
150 ml




Mój zapach to : 
Pure Cotton

Moja opinia :
Powiem jedno jest to najlepszy antyperspirant jakikolwiek miałam .Wszystko o czym zapewnia nas producent w zupełności ma swoje pokrycie w rzeczywistości . Ochrona jest świetna . Wiadomo ,że przy ciężkim wysiłku nie jest jakaś mega , ale jest lepsza od tych które miałam wcześniej . Przy normalnym trybie życia tj. zwykłym dniu bez wysiłku . Np wyjście do sklepu , na uczelnie czy do pracy bardzo dobrze się sprawdza . Skóra jest miękka i odżywiona . Aplikacja po depilacji  stała się przyjemna, skóra nie pieczę co naprawdę jest dla mnie bardzo ważne .Dzięki temu fikuśnemu aplikatorowi pokrywa całą powierzchnie pachy bez poruszania butelką . Dodatkowo zauważyłam ,że nie zostawia białych śladów na czarnych ubraniach . Formuła rzeczywiście jest lekka . Na początku nie mogłam wyczuć momentu w którym powinnam przestać psikać . I dlatego ma on problem z wydajnością . Teraz oczywiście się tego nauczyłam . Cieszy mnie również fakt , że ten antyperspirant nie jest duszący . Pewnie wiecie o czym mówię . Przy aplikacji czuć jedynie jego świetny lekki zapach . Chętnie do niego wrócę , próbując inne warianty zapachowe .

Aplikator :




Tak właśnie się rozpyla :



Dajcie znać czy miałyście ten antyperspirant i jak Wam się sprawdził ?A może któraś z Was poleci mi jeszcze coś innego . Zachęcam do komentowania  pozostawienia po sobie śladu :)

Zapraszam również do polubienia mnie na Fb lub  zafolowania  na instagramie by być bieżąco :

Facebook : Klik
Instagram :Klik

Buziaki :*
G.Beauty

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ombre w domu za 3 dyszki ! Recenzja farby L'oreal Colorista Ombre :)

Coś na rozgrzanie ?! Czy to naprawdę działa ? Walka z cellulitem - Avon Solutions Thermal-active with L'carnitine

3.8 Słodki brąz ( Sweet brunette ) Syoss Professional Performance - recenzja farby + moje włosowe opowieści