Mój wiosenny makijaż ! Sposób na lepsze samopoczucie :)

Witajcie kochani !

Post powstaje spontanicznie , wstając rano wpadł mi niespodziewanie do głowy pewien pomysł . Pogoda mnie nieco zainspirowała , słonko , ładne niebo, a na dodatek świetny powód do radości , bo długi weekend właśnie dla mnie się rozpoczął. A mianowicie wymyśliłam sobie , że pokaże Wam makijaż , który wykonałam produktami z wczorajszej recenzji , jednego produktu , którego tutaj nie będzie to eyeliner , bo jakoś nie bardzo mi tu pasował . Nie chciałam obciążać zbytnio oka , makijaż miał wyglądać świeżo . Nie byłabym sobą gdybym nie dodała koloru . Bez niego w ciepłe dni ani rusz zważywszy na to , że chciałam czuć się dobrze . Pokazując to przez makijaż :)

Ok zaczynajmy .


Na dole więcej zdjęć ! 

Makijaż jest w odcieniach błękitu , turkusu , oraz różu . 
Wykonany został :
  • paletką Sephora Colour Festival , którą dobrze już znacie z moich poprzednich makijaży . Może i do znudzenia , ale jest to produkt , którym można osiągnąć naprawdę mega efekt , a po za tym jest praktyczna . Daje tyle możliwości .
  • Perełki Avon Flawless
  • Puder Sypki Soft Matt Manhattan
  • Podkład Super Stay 24h Maybelline
  • Korektor Manhattan Wake Up Concelar
  • Kredka do brwi Wibo 
  • Tusz Loreal Volume Million Lashes




Wszystkie te produkty możecie znać z innych moich postów , a jeśli nie znacie to odsyłam do archiwum mojego bloga jeśli , chcecie się dowiedzieć więcej .

Jeden produkt , którego nie możecie  znać , przynajmniej z moich recenzji  to :

Avon Natura Effects Active Seed Complex SPF 20 Rozświetlająco nawilżający krem koloryzujący 

Ps . Planuję jego szerszą recenzję już niebawem :)


Poszczególne kolory wykorzystane z paletki to :


1. pod brewkami
2. wewnętrzny kącik
3, zewnętrzny kącik
4.dolna powieka


Makijaż twarzy oraz usta :




1. Konturowanie twarzy - policzki , podbródek
2.Usta


A o to efekty :






Dajcie koniecznie znać jak Wam się podoba taki makijaż ? Czy Wam też poprawiają humor takie malowanki ? Zostawcie ślad po sobie w komentarzu bądź obserwacji chętnie do Was zajrzę :)



Komentarze

  1. Cieszę się , że się podoba :)
    Dziękuję ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne palety cieni. Masz podobne usta do mnie. Miło tu u Ciebie, zostaję na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , jest mi bardzo miło że doceniasz moją pracę . A co do ust masz rację podobne są :)

      Usuń
  3. łaał bardzo odwaznie tak na niebiesko ale mega ci pasuje : ***

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna paletka musze pewnie ja mieć <3 bo jest genialna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz , motywuję mnie to do dalszych działań i rozwijania bloga :)

Jeśli Ci się u mnie spodoba to zapraszam do obserwacji , będzie mi bardzo miło ^^

Popularne posty z tego bloga

Ombre w domu za 3 dyszki ! Recenzja farby L'oreal Colorista Ombre :)

Coś na rozgrzanie ?! Czy to naprawdę działa ? Walka z cellulitem - Avon Solutions Thermal-active with L'carnitine

3.8 Słodki brąz ( Sweet brunette ) Syoss Professional Performance - recenzja farby + moje włosowe opowieści