Odmłodzenie w kapsułkach + żelowe "historie" pod oczy



Cześć wszystkim.

Wiem, wiem wypadałoby zacząć od tego dlaczego mnie tutaj nie było, bo wiadomo ludzka natura taka, że we wszytskim szuka usprawiedliwienia. Dużo się w moim życiu działo, a jak to zwykle bywa nie miałam chęci by tutaj wylewać swoje żale lub co  gorsza, by było to widać w moich wpisach.. I tak sobie myśle, że szczerość jest najważniejsza, a słowo RESET jest odpowiednim określeniem, by opisać moja nieobecność przez blisko 2 lata w tym miejscu.

Popatrzcie jaki paradoks, niby starsza o dwa lata, a jednak wpis o odmłodzeniu :D Tak, śmiechem, żartem, myślę że odmłodzenie poniekąd dotyczyć może mojego bloga, a może i mnie... To w dalszej części dowiecie się co jest grane i czego dotyczy wpis.


Dostałam się do kampani Hot Noty, którą firma Avon zorganizowała dla swoich "Ambasadorek Piękna" lub jak kto woli konsultantek, bo Ambasadorka to nowe słowo. Wiecie w jakim byłam, szoku jak ogarnełam ile lat już jestem konsultantką tudziesz Ambasadorka ? 2012 rok, to naprawdę szmat czasu( od wtedy jestem zwiazana z firmą). Uważam, że to dobra inicjatywa, bo od dawna firma nie wynagradzała swoich konsultantek. Wybczcie, ale będę tak pisać, bo uważam, że Ambasadorka brzmi nad wyraz dostojnie jeśli chodzi o moją osobę.

W paczce, która otrzymałam, były dwie rzeczy: krem pod oczy oraz kapsułki odmładzające z witaminą C. Jak się sprawdziły i co to wgl jest o tym w dalszej części.

Tak się fachowo nazywają jakbyście chcieli je sobie odnaleźć:

1. Anew Avon Odmładzające kapsułki do twarzy ze skoncentrowaną 20% witaminą C (12 szt.)

2. Anew Clinical Podwójny program liftingujący okolice oczu z technologią PolyPeptide-X (20 ml)

Poniżej, przedstawię Wam co napisał o nich producent:


1. Kapsułki:


  • Zastosowanie:do skóry w każdym wieku, do stosowania z kremem na noc
  • Działanie: skoncentrowana 20% witamina C rewitalizuje i regeneruje skórę, dodając jej energii i blasku, chroniąc przed wolnymi rodnikami
  • W opakowaniu:12 szt. (wystarcza na 3 miesiące stosowania)
Weekendowa regeneracja skóry? Tyle czasu wystarczy, aby Twoja cera otrzymała potężną dawkę energii, naturalnego blasku i rewitalizacji. Stworzyliśmy silnie skoncentrowane serum z 20% witaminą C, którego już 1 kapsułka pozostaje aktywna na skórze przez 48 godzin! Witamina C pomoże też ochronić skórę przed wolnymi rodnikami, opóźniając procesy jej starzenia.


Jak stosować?
Przekręć górną część kapsułki i wyciśnij serum na dłoń. Dodaj swój krem na noc i delikatnie wymieszaj palcem. Stosuj 1-3 razy w tygodniu.


2. Krem pod oczy
  • do skóry w każdym wieku
  • Działanie: wygładza linie, redukuje obrzęki, likwiduje cienie i unosi powieki
  • Efekt: lifting skóry okolic oczu, wypoczęty, zdrowszy i młodszy wygląd
Przygotuj się na młodszy wygląd okolic swoich oczu! Zainspirowani skutecznością zabiegów ultradźwiękowych, stworzyliśmy kosmetyk o podwójnym działaniu: żel zapewni efekt liftingu powieki i widocznie ją ujędrni, a krem zredukuje widoczność obrzęków pod oczami i pomoże wygładzić zmarszczki. Skóra okolic oczu zostanie wyraźnie uniesiona i odzyska swoją sprężystość, co potwierdza aż 90% kobiet testujących ten kosmetyk*. Spróbujesz?

Jak stosować?
Nałóż niewielką ilość kosmetyku na skórę (żel na górnej powiece, krem na dolnej powiece) i delikatnie wklep opuszkami palców.



(oba opisy pochodzą ze strony www.avon.com)


A jak jest w praktyce ? Pewnie, że chcecie wiedzieć :) 
Już nawijam.

Po pierwsze od razu powiem, że bardziej polubiłam się z kremem pod oczy i nad oczy. Oczwiście to moje pierwsze wrażenia, bo na solidną opinie potrzeba troszkę czasu.

Tak, więc skoro są lepsze to powiem o nich najpierw, bo przecież każdy z nas woli słuchać o tych lepszych rzeczach.

Krem pod oczy odrazu przypadł mi do gustu i mimo iż, zapach jest dla mnie taki nijaki to konsystencja naprawdę jest spoko. To żelowe coś, ja bym nazwała to taką galaretką naprawdę dobrze się rozprowadza i dość szybko wchłania. Po kilku dniach stosowania może i nie zauważyłam jakichś spektakularnych efektów, ale skóra pod brwiami, bo tu się go nakłada znacznie się "napieła". Źaś jeśli chodzi o krem pod oczy to tu historia jest nieco inna. Konsystencja jak dla mnie jest taka jak w najzwyklejszym kremie. Dosyć lekka jak na te okolice i tak powinno być. Dobrze się wchłania o ile damy go tyle ile trzeba, a naprawdę mało trzeba. Powiem Wam, że okolice pod okiem faktycznie mam trochę mniej  wysuszone, a i przebarwienia w wewnętrznym kąciku lekko zelżały. Oba, produkty są bardzo wydajne, a więc starczą na dłużej. Na ten moment to tyle co mogę powiedzieć o tym kremiku(kach).


Wszystko ładnie pięknie, ale żeby nie było tak kolorowo, choć chciałabym żeby tak było. To powiem Wam o moim mniejszym zachwycie kapsułkami. Choć na początku to  bardziej na nie liczyłam, okazały się, że tak powiem niewypałem.

Już pierwszego dnia wyskoczyły mi krostki na buzi i chyba to mnie najbardziej zdenerwowało. Nie wiem, czy to akurat przez to, ale było to dość dziwne, bo mnie zazwyczaj "krości" w te dni lub w trakcie. Więc można by się spodziewać, że to po nich taka reakcja tym bardziej żę nic w pielęgnacji nie zmieniałam. Zapach straszny. Formuła jest dość gęsta, ciężko się wchłania, a na buzi czuje się jakby "piasek". Nie jest to przyjemne. Mimo, że rano naprawdę buzia jest mięciutka, nie jestem pewna czy wróce do ich stosowania. Tak, jak mówiłam sam komfort noszenia jest drażniący i chce się to odrazu zmyć. Co jeszcze mogę powiedzieć, są mało wydajne, a cena nie jest mała jak za te kilka kapsułek.




Podsumowując. krem pod oczy i nad oczy zyskał we mnie sympatię, będe go stosować bardzo chętnie. Zaś jeśli chodzi o kapsułki chyba oddam je komuś, może mu bardziej przypadną do gustu.

Wpadajcie do mnie:






Tam często wstawiam coś więcej :) 

Buziaki :*


G.Beauty



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ombre w domu za 3 dyszki ! Recenzja farby L'oreal Colorista Ombre :)

Coś na rozgrzanie ?! Czy to naprawdę działa ? Walka z cellulitem - Avon Solutions Thermal-active with L'carnitine

3.8 Słodki brąz ( Sweet brunette ) Syoss Professional Performance - recenzja farby + moje włosowe opowieści