Oczyszczenie + błysk słońca jesienią

Cześć,

Przychodze dzisiaj do Was z kolejną dawką recenzji kosmetyków Avon. Troszkę mi się ich nazbierało w ramach akcji Hot Noty. Mam nadzieje, że Was nie zanudzę. Obiecuje także, że  napewno niebawem pojawią się  i inne marki tak jak to było dotychczas.


Może troszkę za późno, ale co tam nawet jesienią można błyszczeć. Bo kto powiedział, że od tego jest tylko lato?

W paczce znalałzy  4 kosmetyki :
*maseczka
*sztyft brązujący
*paletka brązująca
*brązer do twarzy w płynie

Maseczka :
Co mówi producent?


Oczyszczająca koreańska maska bąbelkowa Avon K-beauty, wzbogacona ekstraktem z alg, skuteczniej detoksykuje i przyjemnie odświeża cerę.
  • Zastosowanie:do każdego rodzaju skóry
  • Działanie: bąbelkowaformuła z ekstraktem z alg oczyszcza skórę i wspomaga proces usuwania toksyn
  • Efekt:idealnie oczyszczona skóra, gotowa do dalszych zabiegów
Poczuj przyjemnie musującą pianę, która oczyści Twoją cerę i przywróci jej zdrowy wygląd. Formuła naszej koreańskiej maseczki na twarz zmienia się w kontakcie ze skórą w delikatne bąbelki, dzięki którym skuteczniej usuwa zanieczyszczenia i toksyny.
Jak stosować?
Nałóż maseczkę na twarz i pozostaw, aż do zmiany w przyjemną pianę oczyszczającą.

Sztyft brązujący:

Co mówi producent?
Wygodny brązer w sztyfcie Avon True nadaje policzkom i ustom efekt skóry muśniętej promieniami słońca, bez pozostawiania smug.


  • Działanie: kremowa formuła brązuje i dodaje skórze blasku
  • Efekt: opalona skóra i podkreślone rysy
Lubisz, gdy Twoja skóra delikatnie połyskuje złocistą opalenizną? Stworzyliśmy brązer w wygodnej formie sztyftu, którym błyskawicznie nadasz policzkom efekt muśnięcia słońcem. Znakomicie sprawdzi się do podkreślania rysów twarzy, a jego kremowa formuła łatwo się rozprowadzi, nie pozostawiając smug.

Jak stosować?
Rozprowadź kosmetyk po policzkach lub ustach.




Paletka brązująca:
Paletka brązujących cieni do twarzy Avon True to 5 barw do makijażu oczu, konturowania twarzy lub nadania skórze efektu słonecznego blasku.


  • 5 odcieni do podkreślenia opalenizny lub konturów twarzy
  • Efekt: złocisty blask, uwydatnione spojrzenie i rysy
Kto powiedział, że opalona możesz być tylko na wakacjach? Z naszą paletką brązującą efekt słonecznego blasku możesz mieć każdego dnia! 5 brązujących barw w kilka chwil nada Twojej skórze złocistą opaleniznę i modny efekt glow.


Jak stosować?
  • Efekt słonecznego blasku: zmieszaj pędzlem 5 odcieni i nałóż na policzki.
  • Konturowanie: omieć wybranym kolorem kości policzkowe dla podkreślenia rysów.
  • Cienie do powiek: użyj wybranego koloru do podkreślenia spojrzenia



Brązer do twarzy w płynie:

Brązer do twarzy w płynie Avon True to kropelki nadające skórze efekt słonecznego blasku, a stosowane z podkładem nadają złocistej poświaty.


  • Działanie: delikatnie brązuje
  • Efekt: skóra lśniąca słonecznym blaskiem
Muśnij swoją cerę słonecznym blaskiem – wystarczy kilka kropli, aby wyglądała zdrowo, świeżo i złociście, jakbyś właśnie wróciła z wakacji! Nasz brązer do twarzy w płynie nadaje skórze ciemniejszy ton i słoneczną poświatę. Możesz go stosować bezpośredni na skórę lub połączyć z podkładem bądź kremem do twarzy.


Jak stosować?
Nałóż kropelkę na skórę i rozetrzyj palcem. Możesz też zmieszać kosmetyk z podkładem lub swoim kremem do twarzy dla efektu złocistej poświaty.



A jak jest w praktyce? Za chwilę opowiem Wam o moich odczuciach :)

Maseczka: 
Może zacznijmy od tego co mi się w niej nie podoba, a potem przejdziemy do tej lepszej części recenzji :)
Powiem tylko tyle, że użytkowanie jest nie takie jak trzeba. Opakowanie jest poprostu złe, ciężko wydobyć maseczkę w całości. Mam nadzieje, że wiecie o co mi chodzi. Maseczka zaczyna "bąbekować" w kontakcie ze skórą i zanim wydobędziemy kolejną " porcję " by nałożyć ją na twarz to uwierzcie, że cięzko jest to zrobić bo część maseczki już jest zbombelkowana, po wcześniejszym jej dotknięciu. Sugerowałabym producentowi zmianę opakowania wtedy byłoby git.

A jak działa i jakie są jej zalety?

Faktycznie maseczka gdy zaczyna bombelkować fajnie mrowi -szczypie delikatnie skórę twarzy co jest przyjemne. Po około 10 min znika poprostu z twarzy. Małe zmiany  skórne wysusza i tak "uspokaja" co też jest wielkim plusem. Napina skórę i delikatnie nawilża. Lekko niweluje pory, ale nie jest to spektakularny efekt. Wydaje mi się, że regularne stoswanie tej maski zrobiłoby tzw. "robotę" :) A z takich technicznych rzeczy to pachnie ogórkiem jest zielona i ma żelową konsystencje.

Moja rada:
 Trzeba nakładać ją szybko, bo chcąc ją dołozyć w którymść miejscu zwyczajnie ją ściagamy .

Sztyft:

No i tu powiem, że nie bardzo się polubiliśmy.. Daje delikatną poświatę, nie ściera się zbyt dobrze, co jest może i dobre może i nie. W moim przypadku zle, bo jak chciałam wyrysować sobie kontur tj. zaznaczyć kości policzkowe to powiem Wam masakra. Wyglądałam jak klaun :D  także to tyle co mogę o nim powiedzieć. Robiłam kilka podchodów i za każdym razem wyglądało to źle. Na usta nie próbowałam, bo zwyczajnie nie lubie brązów na ustach.

Paleta brązująca:

Tutaj efekt jest odwrotny. Bardzo, ale to bardzo mi się spodobała. Napewo kupie kolejną o ile tą zdołam wykorzystać, bo wydaje mi się, że bedzie mega wydajna. Faktycznie dobrze robi się nią kontur i ten efekt "glow" jest widoczny dość dobrze. Nie jest to przerysowany efekt typu klaun więc już jest dobrze. Jako cienie też fajnie się sprawdzają. Praktycznie paleta cieni i brązer w jednym. Świetne się również sprawdzi jako rozświetlacz.

Moja rada:

Polecam otrzepać pędzel przed aplikacją.

Brązer w płynie:

Czy to brązer? Hmm.. Polenizowałabym :) Jak dla mnie to rozświetlacz. No może to i lepiej, bo brązerów to już mam za dużo i zdecydowanie bardziej lubię  rozświetlacze. Zresztą, która kobietka nie lubi błyszczeć! Ten rozświetlacz jest bardzo wydajny. Wystarczy kropelka i już mamy uwydatnone to co chcemy na naszej buźce. Mówie tu o delikatnym efekcie. Wiem, że na sylwestra będe miała z czy poszaleć :) 


Podsumowanie :

Powiem tak praktycznie wszystkie te produty będe stować lub kupie kolejne. Jedynie co to sztyft pójdzie w odstawkę. 


Wpadajcie do mnie:






Tam często wstawiam coś więcej :) 

Buziaki :*


G.Beauty

Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz , motywuję mnie to do dalszych działań i rozwijania bloga :)

Jeśli Ci się u mnie spodoba to zapraszam do obserwacji , będzie mi bardzo miło ^^

Popularne posty z tego bloga

Ombre w domu za 3 dyszki ! Recenzja farby L'oreal Colorista Ombre :)

Coś na rozgrzanie ?! Czy to naprawdę działa ? Walka z cellulitem - Avon Solutions Thermal-active with L'carnitine

3.8 Słodki brąz ( Sweet brunette ) Syoss Professional Performance - recenzja farby + moje włosowe opowieści