Pogrubienie ? Ale czy na pewno ? Maskara Lash sensational Luscious with oil blend od Maybelline

Witajcie kochani ! :) 

Piątek wieczór , a ja siadam do pisania . Pewnie zapytacie czemu tak późno ? Uwierzycie lub nie , ale miałam bardzo zabiegany dzień . Zawsze jak chcę usiąść i na spokojnie coś napisać ,  znajdzie się coś do roboty . Sami pewnie też tak macie i zgodzicie się z tym , że  roboty nie trzeba szukać bo sama nas znajdzie .



Ale dosyć biadolenia . Dzisiaj przychodzę z recenzją tuszu o Maybelline . Wiem , że ma on swoich zwolenników jak i również przeciwników .Jednak nie o tym będę pisać . Ważna jest tutaj moja opinia , więc i taką Wam przedstawię . Oczywiście w odniesieniu do obietnic producenta .

A zatem co obiecuje nam producent ?

Maskara ma :

  • pogrubiać i wydłużać 
  • zapewnić rzęsom blask i miękkość 
  • mieć głęboki kolor
  • docierać do każdej nawet najmniejszej rzęsy , dzięki specjalnej szczoteczce
  • mieć specjalny zbiorniczek 
  • zawierać unikalną formułę wzbogaconą odżywczymi olejkami 

Cena :
35,99 zł

Pojemność :
9,5 ml

Tak wygląda szczoteczka :




A tak opakowanie :


A tak prezentuję się na rzęsach :


! Wykorzystałam ją również w Makijażu halloweenowym do którego Was odsyłam . Tam więcej zdjęć z  różnych ujęć :)

A jaka jest moja opinia ? 

Może najpierw zacznijmy od opakowania , bo o nim niewątpliwie warto wspomnieć . Jest bardzo eleganckie , nie sądzicie . Moim zdaniem ten " satynowy róż " jest najpiękniejszym kolorem na świecie , a z czarnym tworzy zgrany duet . Co dalej hmm... Szczoteczka : Według mnie i dla moich rzęs , idealna . Bez problemu dociera w wewnętrzny kącik oka , gdzie przy tradycyjnych szczoteczkach miałam z tym problem . Zaglądnijmy do środka , bo myślę , że to Was najbardziej interesuję . Formuła na początku mi nie odpowiadała , jednak z czasem tusz zgęstniał i teraz przyjemnie się go nakłada . Olejki pielęgnują rzęsy . Zauważyłam mniejsze wypadanie :) Co bardzo mnie cieszy .Natomiast jeśli chodzi o pogrubienie ? Nie jest ono jakieś spektakularne , no zobaczcie sami . A co z  wydłużeniem ? Mi osobiście bardzo się podoba  . Rzęsy faktycznie są bardziej miękkie . Ogólnie jestem zadowolona z efektu jaki daje , bo jest naturalny  i nieprzesadzony .

Podsumowując :

Maskara , ogólnie dobrze się sprawuję . Nie mam co narzekać . Jednak trzeba się z nią umiejętnie obchodzić . Na stronie producenta nawet znalazłam opis jak się nią posługiwać . Gdzie na nic się zdał , bo odkąd zaczęłam bardziej interesować makijażem , cała ta technika przyszła mi intuicyjnie :) Cena również nie jest wysoka w stosunku do jakości . Miałam też inne tusze z wyższych półek , ale okazały się dużo większym niewypałem . Także nie zawsze tanie znaczy złe :)

Większość z obietnic producenta się zgadza . Jednak reklama zdecydowanie znów skłamała . Dlatego odejmuję jeden punkt 

Moja ocena 4/5 :)

Miałyście tą maskarę , znacie , polecacie ? Dajcie znać jak Wam się spisuję :)

Buziaki :* 
G.Beauty .


Komentarze

  1. Fajny jest ten tusz, mam go, ale używam do niego innej szczoteczki, bo ta bardzo skleja mi rzęsy. Pod względem trwałości - świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale dla mnie byłby chyba za słaby :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten tusz i mi nie pasował, więc oddałam go mamie, haha :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie oraz proponuję wspólną obserwację?
    nicoleotremba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten tusz i nie jest warty swojej ceny. Już wolę jakiś za 15 zł od Eveline o wiele lepiej się sprawdzają i są o połowę tańsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten tusz i trochę denerwuje mnie ta lepka formuła, która w przypadku mojego egzemplarza jakoś nie może zgęstnieć:) ale efekt jest fajny.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz , motywuję mnie to do dalszych działań i rozwijania bloga :)

Jeśli Ci się u mnie spodoba to zapraszam do obserwacji , będzie mi bardzo miło ^^

Popularne posty z tego bloga

Ombre w domu za 3 dyszki ! Recenzja farby L'oreal Colorista Ombre :)

Kolor cieni , a kolor oczu ? Jak dobrać odpowiedni odcień by nie zaliczyć wpadki !

Coś na rozgrzanie ?! Czy to naprawdę działa ? Walka z cellulitem - Avon Solutions Thermal-active with L'carnitine