Akcja depilacja part 2 :) Just Epil Argan Oil Eveline Cosmetics !

Witajcie Kochani ! 

Długo mnie nie było , a to jak wiecie z mojego funpage  wina sesji , nie miałam po po prostu czasu ,by przysiąść do bloga . Poza tym zmęczenie nie dawało mi dobrych pomysłów ,więc stwierdziłam , że nie ma sensu pisać na siłę i jestem dopiero teraz . Wiem jak wyglądają wpisy bez weny i z przymusu . To od razu widać . Nie chciałam Wam robić tej krzywdy więc jestem z nową energią .Dziś recenzja kremu do depilacji od Eveline Cosmetics . Jeden już recenzowałam na moim blogu ---> klik ! . Jeśli jesteście ciekawi dzisiejszej recenzji .
Zapraszam do dalszej części lekturki !


Just Epil Argan Oil Eveline Cosmetics -Ultra delikatny krem do depilacji miejsc wrażliwych 



Opis producenta :
Ultradelikatny krem do depilacji miejsc wrażliwych , pach , rąk , okolic bikini .Krem skutecznie usuwa zbędnie owłosienie , nie podrażniając skóry.Formuła CAPSLOW zapobiega szybkiemu odrastaniu owłosienia .Olejek , arganowy , wyciąg z aloesu i jedwabiu łagodzą  podrażnienia , odżywiają .

Konsystencja i zapach  :


Jak przy tego typu produktach zapach nie jest idealny . Krem pachnie nie ładnie do czego z czasem można się przyzwyczaić . Konsystencja nie za rzadka nie za gęsta dobrze trzyma się skóry .

Cena :
10,99 zł

Pojemność :
125ml


Moja Opinia :

Sytuacja z tym kremikiem jest dość dziwna . Na początku zaraz po otwarciu i przy kolejnych użytkowaniach jest świetny nie mam do czego się przyczepić . Dobrze usuwa owłosienie , a skóra jest naprawdę nawilżona . Jednak im dłużej go używam tym bardziej się zawodzę . Po 5 użyciu  już tak dokładnie nie usuwa moich włosów, a na skórze są widoczne czarne kropeczki czego nie zaobserwowałam  przy poprzednich depilacjach . Cały czas jednak ma swoją świetną właściwość , włoski faktycznie odrastają wolniej , a do tego są delikatniejsze . Wydaje mi się , że jakiś składnik  z tego kremu się po prostu utlenił , a sam kosmetyk stracił swoje właściwości . Krem jest delikatny , ale nie polecam , poddawać skórę uszkodzeniom mechanicznym zaraz po depilacji  . Chodzi mi np o założenie koszulki z dość ściętym rękawem , która będzie nas ocierała pod pachami . Znam ten przypadek z autopsji .Skóra była mocno podrażniona i dość długo mnie piekła . Polecam ten kremik z czystym sumieniem jeśli zużyjecie  go dość szybko . Nie daję sobie uciąć ręki jak u Was będzie się sprawdzał w późniejszym czasie . Nie skreślam go , bo był to jeden z lepszych kremów , które miałam w ostatnim czasie . Cena i dostępność i wydajność bardzo na plus . Sami musicie zdecydować czy warto go kupić . Czy jesteście w stanie zaryzykować . Jak mówiłam , gdy go szybko zużyjecie na pewno nie sprawi Wam problemów :)

Dajcie znać czy mieliście ten kremik , jak Wam się sprawdził i czy też mieliście takie przygody ?
Podzielcie się ze mną w komentarzu czego Wy używacie do depilacji okolic wrażliwych .

Buziaki :* 
G.Beauty

Komentarze

  1. szczerze mówiąc nie używam tego typu kremów do depilacji,ale zachęciłaś mnie jak najbardziej na tak! :)
    pozdrawiam
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,depilacja kremami jest naprawdę wygodna ! ;)

      Usuń
  2. Myślę, że sama sobie taki kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! Dziękujemy za opinie, każda recenzja jest dla nas bardzo ważna. Mamy nadzieję, że inne kosmetyki sprawdzą się u Ciebie doskonale. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię Wasze kosmetyki ,lecz jedne sie sprawdzają ,drugie nie ,a trzecie są tak pośrodku .Tak jak ten kremik ;) Chetnie testuje Wasze nowości ,są dobrze dostępne więc mogę sobie częściej na nie pozwolić :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba w najbliższym czasie zakupię sobie ten krem ;)

    nataliavblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam tego typu kremów do depilacji ale cena jest naprawde kusząca :D
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa recenzja :) Nie używam kremów do depilacji. Wodę tradycyjny sposób depilacji, ewentualnie woskiem. ;)
    http://swiatbrygidki.blogspot.com/2016/07/moj-hit-buksa-maska-siarczkowa-do-ciaa.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się tam boję wosku , słyszałam ,że strasznie boli depilacja w ten sposób :( Wole bezbolesne wyjścia :)

      Usuń
  8. Kremy do depilacji to cos zdecydowanie u mnie na "tak". Sa dużo wygodniejsze od maszynek i bardziej bezpieczne. Od zawsze używam tego samego kremu, kupuje go w rossmanie ale nie pamietam jego nazwy. :) jednak jestem zadowolona. Chyba za nic w świecie bym go nie zmieniła! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym wypróbowała , jeśli Ci się przypomni nazwa daj znać , chętnie wypróbuje coś nowego :)

      Usuń
  9. Hmm ciekawy krem, ale jednak nie tak dobry jak nie które. Akurat szukam jakiegoś dobrego kremu, ale myślę, że raczej na ten się nie skuszę.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam też recenzję innego kremu na blogu i ten jest zdecydowanie lepszy ---> http://gydziulabeauty.blogspot.com/2016/03/akcja-depilacja-przygotuj-sie-na-lato.html

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz , motywuję mnie to do dalszych działań i rozwijania bloga :)

Jeśli Ci się u mnie spodoba to zapraszam do obserwacji , będzie mi bardzo miło ^^

Popularne posty z tego bloga

Ombre w domu za 3 dyszki ! Recenzja farby L'oreal Colorista Ombre :)

Coś na rozgrzanie ?! Czy to naprawdę działa ? Walka z cellulitem - Avon Solutions Thermal-active with L'carnitine

3.8 Słodki brąz ( Sweet brunette ) Syoss Professional Performance - recenzja farby + moje włosowe opowieści