Spa dla dłoni ! Krem do rąk Derma Spa Intensive od Dove

Witajcie kochani :)

Jestem z kolejnym wpisem ,ostatnio mam jakoś więcej motywacji i staram się być bardziej konsekwentna w tym co robię .Nie wiem może to wina wiosny ? Jeśli ma na mnie tak działać to bardzo poproszę .


Będzie krótko o kremie który bardzo polubiłam ostatnimi czasy !


Zalety :

  • opakowanie bardzo wygodne w dozowaniu poprzez przedłużony dozownik
  • lekka konsystencja 
  • szybko się wchłania 
  • nie czuć go na dłoniach 
  • nie lepi się 
  • bardzo fajnie nawilża 
  • zapach śmietankowo-kremowy 
  • długo się utrzymuje 
  • bardzo wydajny
  • mimo swojej pojemności ma smukłe opakowanie które bez problemu mieści się w prawie każdej torebce 
  • cena bardzo przystępna 10 zł w promocji .
Dozownik :


Wady :
  • opakowanie mało trwałe , strasznie się rysuje 

Dajcie znać jaki jest Wasz  ulubiony krem .


Tam często wstawiam coś więcej :) 

Buziaki :*
G.Beauty 

Komentarze

  1. Muszę koniecznie wypróbować, bo moje dłonie ostatnio to dramat.

    zapraszam do mnie: coccinellelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie numerem 1 jest krem opatrunek Bielenda comfort + ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz , motywuję mnie to do dalszych działań i rozwijania bloga :)

Jeśli Ci się u mnie spodoba to zapraszam do obserwacji , będzie mi bardzo miło ^^

Popularne posty z tego bloga

Ombre w domu za 3 dyszki ! Recenzja farby L'oreal Colorista Ombre :)

Coś na rozgrzanie ?! Czy to naprawdę działa ? Walka z cellulitem - Avon Solutions Thermal-active with L'carnitine

3.8 Słodki brąz ( Sweet brunette ) Syoss Professional Performance - recenzja farby + moje włosowe opowieści