Zadbajmy o paznokcie ! Multiodżywczy olejek do skórek i paznokci z olejkiem z awokado i witaminami Eveline !

Witajcie kochani :) 

Dziś bohaterem wpisu będzie mały niepozorny olejek .  Kupiłam go jakiś czas temu po tym jak zaczęły mi się strasznie zadzierać skórki , co było okropnie bolesne . Przy okazji chciałam zadbać o paznokcie, bo strasznie się rozdwajały .  Poza tym odżywka 8 w 1 z tej samej firmy  po długim stosowaniu zrobiła mi krzywdę na paznokciach .Pomyślałam więc, że dam szanse czemuś innemu ...Czy słusznie ? Zobaczcie sami :)
Stosowałam niemal codziennie przynajmniej raz dziennie , gdy coś zostawało wcierałam resztę w dłonie .


Co obiecuje producent :

  • poprawia kondycje skórek 
  • wzmacnia i nabłyszcza paznokcie 
  • zawiera olejek z awokado i migdałów oraz witaminy A,F ,E
  • zapobiega zadzieraniu się skórek i narastaniu ich na płytkę paznokcia 
  • świeży owocowy zapach 

Co ja o niej myślę :

Powiem tak od razu gdy ją użyłam , poczułam ten piękny zapach :) W sumie dzięki niemu używałam jej codziennie, bo sprawiało mi to przyjemność :) Od pierwszego użycia zaczęło się tam coś dziać jednak nie obiecywałam sobie zbyt wiele .  Z  każdym użyciem było coraz lepiej zadziory znikły , a skórki które zawsze narastały mi na paznokcie przestały to robić , a jeśli już się coś działo to przyjemnie się je odsuwało i obcinało . Jeśli chodzi o paznokcie to ich kondycja się poprawiła , zdarza się  ,że troszkę się rozdwajają , ale i tak już w mniejszym stopniu . Teraz zrobiłam hybrydy , w sumie moje pierwsze w życiu i oliwkę dalej stosuję bo uważam , że lampa troszkę wysuszyła mi skórki . Mam ją dwa miesiące , a jest jej jeszcze ponad połowa czyli mogę powiedzieć o mega wydajności . Cena też nie jest wygórowana bo 12 zł . Plus za pędzelek i konsystencję . Podsumowując uważam , że za to co robi, warto :) Dzięki niej znów zapuściłam paznokcie . Polecam :)


Moja ocena : 5/5 

A Wy jak dbacie o swoje paznokcie i skórki ? Dajcie znać w komentarzu :)

Komentarze

  1. Właśnie czegoś takiego potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam już o tym olejku. Bardzo ciekawy, szczególnie że moje paznokcie są tak słabe ze wyginają się we wszystkie strony.. A skórki są bardzo pozadzierane eh

    OdpowiedzUsuń
  3. My new blog is www.gulsahworld.com. I will be happy if you subscribe to my blog .Kisses

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz , motywuję mnie to do dalszych działań i rozwijania bloga :)

Jeśli Ci się u mnie spodoba to zapraszam do obserwacji , będzie mi bardzo miło ^^

Popularne posty z tego bloga

Ombre w domu za 3 dyszki ! Recenzja farby L'oreal Colorista Ombre :)

Coś na rozgrzanie ?! Czy to naprawdę działa ? Walka z cellulitem - Avon Solutions Thermal-active with L'carnitine

3.8 Słodki brąz ( Sweet brunette ) Syoss Professional Performance - recenzja farby + moje włosowe opowieści