Oczyszczenie i pielęgnacja ! Płyn micelarny do cery wrażliwej Nivea

Witajcie kochani :)

Może zacznę od tego , że ostatnio mam mega problemy z cerą i właśnie dlatego musiałam przerzucić się na produkty do cery wrażliwej . Nie dość ,że mam cerę naczynkową to jeszcze teraz zrobiła się jakaś nadwrażliwa . Nie wiem , wydaje mi się , że to wina pogody . Skoki temperatur nie działają na nią dobrze . Hmm ... tak teraz sobie pomyślałam ,może w niedługim czasie zrobię jakiś wpis o pielęgnacji cery wrażliwej i naczynkowej , co myślicie ?

Dzisiaj jednak przedmiotem recenzji jest produkt do oczyszczania , a dokładniej płyn micelarny z Nivea do cery wrażliwej i nadwrażliwej .


Płyn ogólnie działanie ma takie same jak jak każdy inny płyn . Recenzję z płynami do demakijażu pojawiają się na moim blogu dość często . Gdzieś jakoś chłonę je aż za bardzo . Jednak nie o tym chciałam mówić zobaczmy co innego ma do zaoferowania nasz płyn i czy faktycznie działa tak jak to jest napisane na opakowaniu.


O czym zapewnia nas producent ?




Ile z tego jest prawdą ? 


Hmm...Powiem tylko tyle rzadko się zdarza , że jakiś kosmetyk sprawdza  mi się w stu procentach . Nie mam żadnych zastrzeżeń jeśli chodzi o jego działanie fajnie oczyszcza , łagodzi , zaczerwienienie jest zredukowane,a skóra nawilżona .Nie mamy tu uczucia lepkości , co zdarza się przy wielu micelach .  Cena jest bardzo przystępna około 10 zł na promocji . Jeśli chodzi o wydajność to trochę z nią słabo i tak właściwie jest to jedyny minus :( Ogólnie produkt jest godny polecenia .

Moja ocena : 5/5 

Dajcie znać , jakich Wy kosmetyków wy używacie kosmetyków do demakijażu ? Koniecznie się ze mną podzielcie w komentarzu :)

Buziaki :* 
G.Beauty

Komentarze

  1. U mnie ten produkt się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego produktu, pozostaje wierna BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wczoraj kupiłam Tołpa. Nivea zawsze była super ale ostatnio chyba się psuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że jesteś z niego zadowolona. Ja nie jestem jakoś przekonana do produktów Nivea :P Uwielbiam płyn micelarny Garnier :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz , motywuję mnie to do dalszych działań i rozwijania bloga :)

Jeśli Ci się u mnie spodoba to zapraszam do obserwacji , będzie mi bardzo miło ^^

Popularne posty z tego bloga

Ombre w domu za 3 dyszki ! Recenzja farby L'oreal Colorista Ombre :)

Coś na rozgrzanie ?! Czy to naprawdę działa ? Walka z cellulitem - Avon Solutions Thermal-active with L'carnitine

3.8 Słodki brąz ( Sweet brunette ) Syoss Professional Performance - recenzja farby + moje włosowe opowieści