Soczysto - jogurtowe orzeźwienie i nawilżenie ...Ale czy na pewno ? Avon Naturals Body Care Seria Sensational Joghurth with Wild Berries and Pomegranate.

Witajcie kochani ! 

Dzisiaj ostatni dzień szkoły i zaczynają się wakacje , jednak tylko dla co niektórych . Dlatego przychodzę do Was z bardzo letnią recenzją . Mimo ,że dla mnie  jeszcze  się nie rozpoczęły , to mam mega energię i muszę ją spożytkować . Przede mną jeszcze dwa egzaminy , ale nie o takim pożytkowaniu energii mówię :D Zdecydowanie bardziej od siedzenia nad książkami wolę pracę na blogu . Pozostaję w letnim klimacie i piszę . Postanowiłam , że czas na recenzję dwóch produktów do pielęgnacji z nowej serii Sensational . Nowe produkty od Avon Naturals tak średnio przypadły mi do gustu zaraz zobaczycie dlaczego . Zapraszam !



1. Jogurtowy żel pod prysznic  Sensational z dzikimi jeżynami i granatem od Avon Naturals Body Care .

Opis producenta :
Formuła o delikatnej konsystencji tworzy gęstą pianę , oczyszcza i nawilża .Pozostawia uczucie odświeżenia .



Cena regularna :
ok 17.00 zł
(ale jak większość z was wie ceny w Avonie są bardzo zawyżone )
bardzo często jest za ok 8,99 zł 

Pojemność :
200 ml

Dozownik :



Konsystencja :

Moja opinia :
Chciałam wypróbować ze względu na to , że Avon wypuścił jogurtową wersję swoich  żeli . Wcześniej w ich asortymencie pojawiały się tylko te ,że tak powiem przezroczyste . Pomyślałam czemu nie zdecydowanie ostatnio te kremowe  wolę bardziej .Mam mieszane uczucia , spodziewałam się czegoś lepszego . Dodam , że dorwałam go na promocji .

Zalety :
  • lekka konsystencja 
  • odświeżenie
  • opakowanie masywne , nic mu się nie dzieje przy upadku 
  • bardzo przyjemny w użytkowaniu
  • dobrze myję 
  • nadaje się jako mydło
Wady :
  • nie tworzy gęstej piany , no chyba że wyleje się go bardzo dużo
  • jest mało wydajny
  • zapach nie jest soczysty , bardzo jogurtowy , dziwnie mdlący
  • ciężko wydobyć go z opakowania ze względu na jego twardość
  • mając mokre ręce ciężko go otworzyć 
  • nie nawilża 
  • cena regularna nie zachęca
2. Nawilżający balsam jogurtowy Sensational z dzikimi jeżynami i granatem od Avon Naturals Body Care .

Opis producenta :
Lekka kremowa  formuła pozostawia skórę odżywioną,gładką,miękką . Zapewnia 30 h nawilżenie 


Cena regularna ;
17,00 zł również bardzo zawyżona 8,99 zł to jego cena katalogowa .

Pojemność :
200 ml

Dozownik :



Konsystencja :



Moja opinia :
Balsam kupiłam razem z żelem , również z tego samego powodu co tego gagadka na górze . Ale dlatego też że w pakiecie był tańszy .Zdecydowanie lepiej się sprawdził .

Zalety :
  • wydajność
  • cena katalogowa bardzo przystępna
  • nawilża 
  • skóra faktycznie pozostaję miękka
  • lekka konsystencja 
  • dobrze i szybko się wchłania
  • zapach zdecydowanie korzystniejszy , długo się utrzymuje . Bardzo go lubię 
Wady :
  • twarda butelka ciężko wydostać produkt
  • efekt nawilżenie szybko znika .

Podsumowując:
Oba produkty są z tej samej serii, ale jak widzicie  różnie się sprawdziły . Do balsamu chętnie wrócę ,ale żel jest na przegranej pozycji , zdecydowanie się z nim nie polubiłam . Zdecydowanie bardziej lubię balsamiki z Planet Spa , które naprawdę są warte swojej ceny :)
O nich pewnie jeszcze Wam opowiem , ale innym razem . A tymczasem to już koniec .

Dajcie znać czy używacie produktów z Avonu i jak Wam się sprawdzają , bo jestem bardzo ciekawa ! 

Buziaki :*
G.Beauty .


Komentarze

  1. Balsamy Avon ślicznie pachną ale jeśli chodzi o ich działanie to jakoś nie przypadły mi do gustu ;)
    Pozdrawiam
    http://olivkab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak mówiłam przepadam za tymi z planet spa , a te jednak są takie średnie jednak nie najgorsze :)

      Usuń
  2. Ot takie do wypróbowania, ale bez szału :) jeśli chodzi o pielęgnację to Avon ma słabiutkie kosmetyki, natomiast polecam kolorówkę i ich olejek arganowy do włosów - są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację olejek miałam i był świetny, posiadam też cienie i kredki są dobrze napigmentowane :)

      Usuń
  3. Dobra i szczegółowa recenzja :) Ja jednak nie przepadam za kosmetykami z AVON:(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz , motywuję mnie to do dalszych działań i rozwijania bloga :)

Jeśli Ci się u mnie spodoba to zapraszam do obserwacji , będzie mi bardzo miło ^^

Popularne posty z tego bloga

Ombre w domu za 3 dyszki ! Recenzja farby L'oreal Colorista Ombre :)

Coś na rozgrzanie ?! Czy to naprawdę działa ? Walka z cellulitem - Avon Solutions Thermal-active with L'carnitine

3.8 Słodki brąz ( Sweet brunette ) Syoss Professional Performance - recenzja farby + moje włosowe opowieści