Początek

Witajcie !

Witam na moim blogu , długo zastanawiałam się czy  go założyć  i w końcu udało się jestem tu z Wami .Może na początek powiem kim jestem . Mam na imię Diana,założyłam tego bloga po to by podzielić się z wami moimi spostrzeżeniami na temat produktów które lubię oraz tych które okazują się niestety bublami , uważam że taka opinia może pomóc nie jednej osobie .
Blog będzie głównie o tematyce pielęgnacyjnej , jednak z czasem pojawią się moje makijaże , może nie jestem ekspertką,ale uwielbiam to robić i dobrze się  w tym czuje :)
Niedługo pojawi się nowy post , zapraszam do obserwowania . Mam nadzieje,że każda z Was znajdzie tu coś dla siebie.
Życzę miłego dnia i do zobaczenia .

Buziaki :*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ombre w domu za 3 dyszki ! Recenzja farby L'oreal Colorista Ombre :)

Coś na rozgrzanie ?! Czy to naprawdę działa ? Walka z cellulitem - Avon Solutions Thermal-active with L'carnitine

3.8 Słodki brąz ( Sweet brunette ) Syoss Professional Performance - recenzja farby + moje włosowe opowieści