Walka z zatkanymi porami ! Produkty , które zmniejszą Twój problem :)

Witajcie kochani !

Przychodzę do Was z troszkę innym postem , a mianowicie chciałabym Wam przedstawić  produkty, które używam już jakiś czas przy walce z zatkanymi porami . Mój problem nie jest jakiś duży .Nie mam ich na całej twarzy , lecz tylko na nosie . Więc jest to strefa na której się skupiam . Jeśli nie wiesz o czym mowa . Zadajesz sobie pytanie Co to są w ogóle te pory ? Czy ja je mam ? To dobrze trafiłeś ! W dzisiejszym poście postaram się pokrótce  wyjaśnić o czym mowa ,pojawią się  również trzy produkty , których aktualnie używam wraz z recenzją  . Będą to  : żel do twarzy,maseczka , oraz tonik . Wzbudziłam Twoją ciekawość ? Myślę , że tak więc nie przedłużajmy :)



Odpowiedzmy sobie na pytanie : Co to są w ogóle rozszerzone pory i w co się przekształcają ?

Przekopałam internet i z różnych artykułów dowiedziałam się , że rozszerzone pory to tak jakby takie małe dziurki w skórze . Na pewno nie jedna z Was zauważyła u siebie coś takiego . Jednak cały problem zaczyna się wtedy , gdy są one zapychane przez np . gromadzący się tam łój , pot czy  resztki makijażu . Do tego dochodzi jeszcze utlenienie całej mieszanki i efekt gotowy . Czarne punkciki na Twojej skórze to tak zwane  wągry . Białe to zaskórniki. Ale obydwie maja zgodną nazwę są to po prostu zatkane pory.

Jest wiele sposobów , by rozpocząć z nimi walkę , wizyta u kosmetyczki , odpowiednia pielęgnacja kosmetykami dostosowanymi do tego problemu , czy też domowe sposoby .

U mnie dziś to drugie , pielęgnacja kosmetykami .Już przedstawiam bohaterów dzisiejszego wpisu .

1.Kolastyna Young Sebum Control  Żel myjący + peeling + maseczka .

Opis producenta :
Produkt o specjalnej formule i kombinacji składników aktywnych , łączących trzy funkcje :
oczyszczane , złuszczanie , wyrównanie kolorytu skóry ,

Te składniki aktywne to :
  • SEPITONIC M3
  • DROBINKI BAMBUSA
  • BIAŁA GLINKA 
! Bez parabenów



Cena regularna : 12,99 zł

Pojemność :150 ml 

Formuła : biała pasta z  drobinkami .



Moja opinia :

Jako , że używam go jako peelingu i żelu myjącego . Wypowiem się tylko w tej kwestii .

Zalety :
  • ładny zapach , nie drażniący . trochę męski < lubię męskie zapach , jeśli nie są duszące >
  • dobrze się rozprowadza
  • cera jest świetnie oczyszczona , ale nie ściągnięta 
  • opakowanie masywne ( zamknięcie twarde , tuba miękka , więc nie ma problemu z wyciśnięciem produktu 
  • usuwa nadmiar sebum -matuje 
  • wydajny - wystarczy taka ilość wielkości ziarnka grochu , by umyć całą twarz 
  • nie podrażnia
  • cena 
Wady :
  • za duże drobinki , boję się o swoją skórę więc wykonuję peeling delikatnie na reszcie twarzy , na nosie troszkę mocniejszy
  • nie oczyszcza do końca porów , jedynie je zmniejsza .

2. Tonik Kolastyna Young  Sebum Control Oczyszczająco-ściągający .

Opis producenta :
Zawiera składniki aktywne , które regulują wydzielanie sebum , odblokowują pory , pomagają w usuwaniu zaskórników oraz zapobiegają powstawaniu podrażnień . Przywraca skórze naturalne pH skłonnej do błyszczenia i niedoskonałości .

Te składniki aktywne to :
  • OLEJEK Z DRZEWA HERBACIANEGO
  • SEPITONIC M3
  • KWAS SALICYLOWY 
! Bez parabenów 



Cena regularna :  ok 11 .00 zł 

Pojemność : 150 ml 

Konsystencja : płyn , bezbarwny 
Moja opinia :

Płyn dostałam jako gratis do żelu na jednej z promocji Rossmanowskiej więc czemu nie skorzystać . Zapłaciłam za niego symboliczny grosz :) Oczywiście nadaję się po dokładnym oczyszczeniu , jeśli będziemy chcieli używać go pojedynczo jedynie odświeży nam tą skórę , a porów nie ruszy .

Zalety :
  • cena 
  • wydajność 
  • opakowanie  masywne
  • zawiera małą dziurkę przez , którą nie wydobywa się nadmiar produktu 
  • nie podrażnia ani nie uczula 
  • fajnie odświeża 
  • zwęża pory 
  • lekki , skóra się po nim nie lepi

Wady :
  • nie odblokowuje porów tak jak powinien
  • zapach mimo , że to produkt z tej samej serii to pachnie jak woda po goleniu dla mężczyzn w dodatku bardzo alkoholowa , lecz można się przyzwyczaić aczkolwiek może to komuś nie pasować .


3. Maseczka głęboko oczyszczająca Clearskin Pore Penetrating Black Mineral Mask Avon

Opis producenta:

Odkryj sposób na dogłębnie oczyszczone pory .Pozostawia skórę czystą i matową . Zmiana koloru na jasnoszary oznacza , że skóra została już oczyszczona .

Posiada składniki aktywne :
  • minerały 
  • glinka 

Cena :  15, 00 zł

Pojemność :  75 ml

Formuła : gęsta , czarna 



Moja opinia :
Maseczkę kupiłam z ciekawości , oczywiście na promocji a dychę . Byłam jej po prostu ciekawa i myślałam , że mi pomoże .

Zalety :
  • dobrze się  rozprowadza
  • cena 
  • zapach 
  • konsystencja okej
  • ściąga pory przez co są mniej widoczne 
  • wygładza , jeśli stosuję się ją z umiarem 

Wady :
  • rozwarstwia się , trochę wytrąca się jakaś wodnista substancja 
  • może wysuszać , dlatego stosuję ją raz w tygodniu 
  • nie oczyszcza porów
  • długo  wysycha 
! Żel i tonik stosuję codziennie , a maseczkę tak jak mówiłam raz w tygodniu .

Cała ta pielęgnacja rozpoczyna się po zmyciu makijażu micelem , którego skład i recenzję  macie tutaj --->Micelek AA

I to by było na tyle tak wygląda moja pielęgnacja , martwi mnie jednak to , że pory całkowicie nie zostają oczyszczone 


Dajcie znać , jakie Wy macie skuteczne sposoby na całkowite  pozbycie się tego okropieństwa , będę bardzo wdzięczna za jakieś porady :)

Zachęcam do komentowania , obserwowania  i pozostawienia po sobie śladu , oraz do polubienia mnie na facebooku by być na bieżąco ---> Gydziula Beauty Fb


Buziaki :* 
G . Beauty .




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ombre w domu za 3 dyszki ! Recenzja farby L'oreal Colorista Ombre :)

Coś na rozgrzanie ?! Czy to naprawdę działa ? Walka z cellulitem - Avon Solutions Thermal-active with L'carnitine

3.8 Słodki brąz ( Sweet brunette ) Syoss Professional Performance - recenzja farby + moje włosowe opowieści