Sposób na ładne ciało ! Czy warto się balsamować ? Jak to robić by zyskać efekty o których marzymy ? Recenzja Garnier Intensywne ujędrnienie! - Odżywczy balsam ujędrniający .

Hejka! :)

Dzisiejszy dzień nie motywuję do dobrego nastroju , złe samopoczucie od samego rana daję się we znaki . U mnie dość dziwna pogoda , duszno , więc jak dla mnie męczarnia . Poza tym sesja w pełni . Od rana nauka , ach ciężka sprawa . Mój sposób na odprężenie to oczywiście blog . Więc jestem :)

Przedmiotem dzisiejszej recenzji jest balsam . I to nie byle jaki. Bardzo się z nim polubiłam .Jeśli tak samo jak ja uważasz  , że nie warto pomijać tego rytuału przy codziennej pielęgnacji -Zostań ze mną !Wiadomo , jak każdej kobiecie tak i mi zdarzają się małe grzeszki , gdzie przy codziennym biegu , po prostu o tym zapominam . Znajdziesz tu nie tylko recenzję balsamu , ale odpowiemy sobie również na pytanie czy warto to robić ?Oraz jak robić to najlepiej ? Zaczynajmy !

Zapraszam na recenzję :)

Garnier -Intensywne ujędrnienie- Odżywczy balsam ujędrniający .

Opis producenta :
Bogata formuła zawiera Kofeinę i Ekstrakt z zielonej herbaty .Dla wzmocnienia skóry suchej pozbawionej jędrności. Ujędrnia i chroni Twoja skórę przed przesuszeniem .Nie tłusta formuła , nie klei się , szybko się wchłania .Natychmiastowe efekty .Testowany dermatologicznie .



Cena regularna :
ok . 16 zł


Pojemność :
400 ml


Dozownik:



Formuła:
Gęsta na początku aplikacji , ale mam wrażenie , że jakby się rozrzedzała pod palcami co sprzyja aplikacji



Składniki balsamu :

1. Kofeina :
Zawarta w tym balsamiku ma za zadanie pobudzić "spalanie " tkanki tłuszczowej oraz powstawania nowej . Pobudzając przy tym krążenie naszej krwi . Wiadomo , nie  można myśleć , że aby schudnąć wystarczy balsam , potrzebne też są  treningi . Kofeina , ma tylko w tym pomóc .

google -grafika 

2. Ekstrakt z zielonej herbaty .
Tak jak kofeina tak i zielona herbata pobudza mikrocyrkulację i spalanie tłuszczu . Działa jak przeciwutleniacz.
google-grafika

Czy warto tak balsamować ?
Nasza skóra składa się w 20 % z wody .Poprzez częste kąpiele , klimatyzację lub poddawanie jej promieniom słonecznym . Doprowadzamy do sytuacji gdzie traci ona wodę oraz zaburzona jest bariera hydrolipidowa naszej skóry . Skóra staję się sucha, a konsekwencją jest jej łuszczenie oraz powstawanie ran .Tak więc same odpowiedzcie sobie na pytanie , czy chcecie ją tak zniszczyć . W końcu sama aplikacja trwa kilka minut , a może mieć nie tylko dobroczynny wpływ na jej wygląd , ale też nasze samopoczucie :)

Jak to robić by balsam faktycznie działał ?

  • przed sama aplikacją wykonaj piling , który zetrze martwy naskórek przez co składniki odżywcze balsamu , wnikną głębiej .
  • nakładaj kolistymi ruchami wtedy pobudzisz krążenie krwi . To z kolei sprawi , że balsam się szybciej i lepiej wchłonie 
Moja opinia :

Produkt jak najbardziej spełnił moje oczekiwania . Moja skóra ostatnio jest bardzo przesuszona . A ten balsam naprawdę doprowadził ją do ładu .Dorwałam go na promocji w drogerii za dyszkę . Przy takiej jakości cena naprawdę bardzo przystępna . Balsam jest wydajny . Jeśli chodzi o zapach to kwestia względna . Jednej osobie może się podobać drugiej nie i tak jest również w tym przypadku . Dla mnie jest po prostu świeży . Ostatnio doceniam takie produkty . Szczególnie w tak ciepłe dni . Ujędrnienie widać natychmiast po zastosowaniu . A z każdym użyciem jest coraz lepiej  .Bardzo poręczny dobrze się trzyma w dłoni .Balsam szybko się wchłania oraz się nie klei . Dozownik jest fajny , wydostaję się z niego odpowiednia ilość produktu . Zamknięcie na klik bardzo funkcjonalne .Można otworzyć jedną ręką . Powiem Wam szczerze , że byłam sceptycznie nastawiona do produktów tej marki . Myślałam , że sama ta akcja i szum wokół tych produktów to jedynie zasługa reklam . A jednak nie , miło mnie zaskoczyli . Balsam został moim  ulubieńcem zaraz bo tych z Planet Spa z Avonu . O których pewnie powiem Wam niebawem .


Buziaki :*
G.Beauty

Komentarze

  1. Od dawna szukam idealnego balsamu, nie znalazłam jeszcze tego idealnego. Świetny post!

    http://dontsaydontblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetestuj ten , może mój stanie się Twoim idealnym :)

      Usuń
  2. nie miałam jeszcze balsamu Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może czas wypróbować ja długo się broniłam , ale mam i nie żałuję :)

      Usuń
  3. Miałam już kilka produktów z Garniera, ale tego balsamu jeszcze nie. Narazie mam zapas, więc za jakiś czas napewno go kupię by przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uzywam tego produktu juz od tygodnia i u mnie sprawdza sie super :D
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Może spróbuję- po wypłacie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypłata zawsze spoko , można kupić coś nowego :)

      Usuń
  6. Kurcze, zapowiada się na prawdę fajnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, zapowiada się na prawdę fajnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcie butelki ze składem zrobione niewyraźnie - nie można odczytać składu tego balsamu. A zdjęcia nie można skopiować, by sobie powiekszyć -zabroniono kopiowania). Recenzja niedosteteczna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz , motywuję mnie to do dalszych działań i rozwijania bloga :)

Jeśli Ci się u mnie spodoba to zapraszam do obserwacji , będzie mi bardzo miło ^^

Popularne posty z tego bloga

Ombre w domu za 3 dyszki ! Recenzja farby L'oreal Colorista Ombre :)

Coś na rozgrzanie ?! Czy to naprawdę działa ? Walka z cellulitem - Avon Solutions Thermal-active with L'carnitine

3.8 Słodki brąz ( Sweet brunette ) Syoss Professional Performance - recenzja farby + moje włosowe opowieści